Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Een MyAdmi-backup wordt automatisch gemaakt wanneer u hiervoor kiest tijdens het afsluiten van MyAdmi.De backup wordt dan opgeslagen in de map 'MYADMI_BACKUP' Die te vinden is in de map 'Mijn documenten (PC) of Programmas (Mac)'.Het is ten zeerste…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Officieel moet je een credit-nota maken. Maar als de rekening nog niet naar de cliënt is kun je ook de volgende stappen volgen.Ga naar de rekening toe (financieel)Verander de dingen die anders moetenKlik het kruisje uit van 'factuur geprint', dit…
Onder Instellingen en dan Praktijkgegevens kun je een nieuwe locatie toevoegen. Hier kun je bijvoorbeeld een andere voettekst invoeren. Cliënten die op de tweede locatie komen koppel je aan deze locatie. Dit kan onder het Cliëntendossier, ga…
Het kan zijn dat je tijdens het werken in MyAdmi meldingen krijgt dat menu.mba, afspraken.mba en briefpapier.mba niet weggeschreven kan worden. Dit heeft niets te maken met je schijfruimte, maar je mist simpelweg de map om het in weg te…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Het klopt dat de kruisjes uit staan. Als je namelijk het 'hoofdscherm' afsluit, sluit je het hele programma af en dat vonden mensen lastig. Als je bijvoorbeeld een voorbeeld van een factuur bekijkt zie je aan de bovenkant een grijze balk.…
Een cursus houdt een bepaald type training in en in deze cursus zit telkens dezelfde lesstof. Echter, een cursus kan op meerdere data ingepland worden; meerdere cursusdagen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup…
Behalve het boeken/bijhouden van uw inkomsten, kunt u in het systeem ook uw uitgaven toevoegen.Deze uitgaven staan gesorteerd op categorieën (bonsoorten). U leest hier hoe u bonsoorten toe kunt voegen.Hoe?Klik in het menu links op 'Financieel' en…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
Met Batch facturen wordt bedoeld dat je een aantal facturen tegelijkertijd kunt afdrukken en niet één voor één. Dit gaat over een periode en alle facturen die nog open staan en nog niet eerder afgedrukt zijn worden dan achter elkaar…
Je kunt dit op diverse manieren doen.1. 'Naar de ouders/verzorgers van' boven de naam plaatsen. Dit kun je in het clientendossier in het veld Aanhef declaratie aangeven.2. De naam van de ouders in plaats van de naam van het kind. De adresgegevens…
Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturenZoek nu de gewenste factuur. Dit…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.