Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Wanneer u een afspraak om wat voor reden dan ook wilt verwijderen uit de agenda, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Kies in het menu links voor de handigste weergave voor u (dag, week, maand, jaar)Blader met behulp van de pijltjestoetsen…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkant Tenaamstelling staat bovenaan de rechterkolom Indien de factuur of correspondentie een andere naam moet hebben…
Een MyAdmi-backup wordt automatisch gemaakt wanneer u hiervoor kiest tijdens het afsluiten van MyAdmi.De backup wordt dan opgeslagen in de map 'MYADMI_BACKUP' Die te vinden is in de map 'Mijn documenten (PC) of Programmas (Mac)'.Het is ten zeerste…
Dat kan. MBA MyAdmi ondersteund zo'n beetje alle formaten voor import en export. Kijk in de handleiding hoe je dat precies kunt doen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
'Ik probeer een factuur te printen, maar keer op keer komen er eerst 2 of 3 lege vellen uit de printer en dan een vel met een enkele regel. Als ik de factuur bekijk zie ik niets bijzonders.'Dit ligt waarschijnlijk aan de printerinstellingen.…
Sluit eerst MyAdmi af.Kopieer de mappen:MyAdmi 2.x (x is het versienummer) enMYADMI_BACKUPnaar je nieuwe computer toe (of eerst op een usb-stick en dan op de nieuwe computer). Deze mappen kun je vinden in de Mijn documentenmap (Windows) of…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Het systeem biedt u de mogelijkheid om standaard behandelingscodes aan te maken, met hieraan gekoppeld een vaste prijs.Een behandeling (in het systeem worden deze 'diensten' genoemd) voegt u als volgt toe:Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.