Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
U kunt gemakkelijk uw wachtwoord veranderen. Uiteraard moet u hiervoor wel beschikken over het huidige wachtwoord.Hoe?Start MyAdmiKlik onder het witte vlak op 'Wachtwoord veranderen'Voer het oude wachtwoord inVoer twee maal het nieuwe wachtwoord in…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
Hoe kom je daar:Bij het opstarten van MBA MyAdmi kom je automatisch in Start terechtofKlik op Start in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar StartBij het opstarten van het programma kom je automatisch op dit scherm terecht.…
Het kan wel eens voorkomen dat een cliënt twee adressen heeft, die beide belangrijk zijn voor je dossier. Dit kan bijvoorbeeld voor kinderen het geval zijn en wanneer je één dossier gebruikt voor partnertherapie.Hoe kom je daar:Klik op…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst diagnose/behandelplan.Maak je gebruik van een standaard stramien voor het diagnose & behandelplan,…
Het logo van de beroepsvereniging en de koepelorganisatie kun je zelf binnen MyAdmi veranderen. Dus ook het logo van de VBAG en de BATC.Ga hiervoor naar instellingen en dan praktijkgegevens.Klik onder 'logo beroepsvereniging' op 'Voeg logo…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Het sjabloon van de VBAG en Achmea is een uitzondering op alle andere sjablonen. Alle gegevens die erop komen te staan zijn verplicht.Er is wat onduidelijkheid over de invoer. Iedere therapeut heeft een praktijkcode en een…
Om een cursusdag toe te voegen dient u eerst een cursus aangemaakt te hebben (zie ‘Hoe voeg ik een cursus toe?’).Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Blader naar de cursus waarvoor u een cursusdag aan wilt maken. Om te leren bladeren naar uw cursus,…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Waarschijnlijk is de backup-map bij het installeren niet in de juiste directory/map geplaatst. Dit moet namelijk dezelfde zijn als de MyAdmi map. Als er geen map aanwezig is, kan MyAdmi geen backup maken en krijg je de melding dat er geen ruimte is…
Het factuurnummer onder instellingen wordt alleen bij de allereerste factuur gebruikt wanneer je begint met werken in MyAdmi, daarna niet meer. Wil je het factuurnummer aanpassen, dan doe je dat op de factuur zelf. Alle volgende…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.