Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Bij de facturen heb je links onderaan een knop 'overzicht herinneringen'. Als je daarop klikt zie je alle facturen die te laat zijn. Boven het overzicht heb je een knop staan om alle herinneringen te printen. Is er tijdens het gebruik van…
Let op: Onderstaande aanwijzingen gelden alleen voor het toevoegen van standaard statussen. Bijvoorbeeld het toevoegen van een betalingsstatus 'Per acceptgiro' of verwijderen van een status.Klik hier om te lezen hoe u individuele betalingsstatussen…
Het klopt dat de kruisjes uit staan. Als je namelijk het 'hoofdscherm' afsluit, sluit je het hele programma af en dat vonden mensen lastig. Als je bijvoorbeeld een voorbeeld van een factuur bekijkt zie je aan de bovenkant een grijze balk.…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenJe komt automatisch bij het tabblad Algemene instellingen.Periode verjaardagBij het opstarten van MyAdmi zie je een overzicht van…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
Waarschijnlijk heb je de naam veranderd of andere instellingen anders gezet. Probeer de volgende opties uit.1. Financieel : Check of het bolletje staat aangeklikt bij 'Factuur niet naar cliënt maar naar...' Om dit uit te schakelen, erop klikken en…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Wanneer je het programma afsluit wordt er gevraagd of er een back-up gemaakt moet worden. De Back-up bestanden staan in de 'mijn documenten'-map' (of de map waarin je Myadmi en de backup hebt geïnstalleerd) >> MYADM_BACKUP. Deze map moet je…
Je kunt een rekening als pdf opslaan en vervolgens emailen. Je moet daarvoor een zgn pdf-spooler hebben. Dit is standaard geïnstalleerd bij apple, maar voor windows heb je een apart programmatje nodig Dit heet Cute-pdf en als je het googelt…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.