Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Voor het maken van een artsenbrief heeft u een extra module nodig. Deze module is echter niet meer te bestellen.Indien u deze module hebt, doet u het volgende om uw cliënt aan of af te melden bij de huisarts of andere zorgverlener:Ga naar…
Het logo van de beroepsvereniging en de koepelorganisatie kun je zelf binnen MyAdmi veranderen. Dus ook het logo van de VBAG en de BATC.Ga hiervoor naar instellingen en dan praktijkgegevens.Klik onder 'logo beroepsvereniging' op 'Voeg logo…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkant Tenaamstelling staat bovenaan de rechterkolom Indien de factuur of correspondentie een andere naam moet hebben…
Een MyAdmi-backup wordt automatisch gemaakt wanneer u hiervoor kiest tijdens het afsluiten van MyAdmi.De backup wordt dan opgeslagen in de map 'MYADMI_BACKUP' Die te vinden is in de map 'Mijn documenten (PC) of Programmas (Mac)'.Het is ten zeerste…
Via het menu-item 'cursussen' kunt u cursussen toevoegen.Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Klik op de paarse knop ‘Nieuw’. Er wordt een nieuwe (lege) cursus aangemaaktVoer de gegevens van de cursus in (naam, prijs, BTW-groep, locatie,…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Producten toevoegen aan een nieuwe of bestaande factuur, gaat alleen via de factuur zelf. Hierin kun je direct ook de voorraad bijwerken.Er wordt uitgegaan dat alle producten al zijn ingevoerd. Indien je hier meer over wilt weten, klik hier.Waar…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
De status van de cliënt staat niet op actief. Zodra deze op actief staat komt de naam erboven te staan.De status kun je in het Cliëntendossier of onder Relaties instellen achter Status. Zet deze op 'Actief'. Controleer ook direct of de Categorie ook…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.