Hoe verander ik de betalingsstatus van een factuur?


Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:

  • Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'
  • Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturen
  • Zoek nu de gewenste factuur. Dit kunt u op twee manieren doen:
    1. Door met de pijltjes rechtsbovenin door de factureren te bladeren
    2. Door gebruik te maken van de zoekfunctie:
      • Klik op de paarse knop 'Zoeken'
      • Voer enkele gegevens van de factuur in (selecteer bijvoorbeeld de naam van de cliĆ«nt in het veld 'Factuur voor')
      • Druk op de enter-toets op uw toetsenbord
      • Blader, indien u nog niet bij de juiste factuur bent, met de pijltjestoetsen rechtsbovenin door de zoekresultaten
  • Selecteer in het veld 'betalingsstatus' de gewenste betalingsstatus
  • Druk rechtsbovenin op de knop 'Opslaan




Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de huidige backup niet overschreven door de 'beschadigde' versie.