Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Bijna in alle modules kun je gegevens exporteren naar Excel. Ga hiervoor naar de module toe, in het voorbeeld gaan we relaties exporteren.Kies onder het windowmenu Bestand voor Exporteren naar excel.Geef een bestandsnaam op en selecteer bij het…
U kunt een therapeut uit uw systeem verwijderen. Dat doet u als volgt:Ga in het menu naar 'instellingen' en klik vervolgens op 'therapeutgegevens'Blader naar de gewenste therapeut. Dit kan op twee manieren:Met behulp van de blauwe pijlen rechts…
Hoe kom je daar:Bij het opstarten van MBA MyAdmi kom je automatisch in Start terechtofKlik op Start in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar StartBij het opstarten van het programma kom je automatisch op dit scherm terecht.…
U kunt gemakkelijk uw wachtwoord veranderen. Uiteraard moet u hiervoor wel beschikken over het huidige wachtwoord.Hoe?Start MyAdmiKlik onder het witte vlak op 'Wachtwoord veranderen'Voer het oude wachtwoord inVoer twee maal het nieuwe wachtwoord in…
Een MyAdmi-backup wordt automatisch gemaakt wanneer u hiervoor kiest tijdens het afsluiten van MyAdmi.De backup wordt dan opgeslagen in de map 'MYADMI_BACKUP' Die te vinden is in de map 'Mijn documenten (PC) of Programmas (Mac)'.Het is ten zeerste…
Wanneer je het programma afsluit wordt er gevraagd of er een back-up gemaakt moet worden. De Back-up bestanden staan in de 'mijn documenten'-map' (of de map waarin je Myadmi en de backup hebt geïnstalleerd) >> MYADM_BACKUP. Deze map moet je…
Dat kan. MBA MyAdmi ondersteund zo'n beetje alle formaten voor import en export. Kijk in de handleiding hoe je dat precies kunt doen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
In het verleden was dit mogelijk in combinatie met Filemaker en de uitgebreide versie van MyAdmi. Deze uitgebreide versie is echter niet meer beschikbaar. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het…
Sluit eerst MyAdmi af.Kopieer de mappen:MyAdmi 2.x (x is het versienummer) enMYADMI_BACKUPnaar je nieuwe computer toe (of eerst op een usb-stick en dan op de nieuwe computer). Deze mappen kun je vinden in de Mijn documentenmap (Windows) of…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
In MyAdmi kunt u gemakkelijk meerdere therapeuten (medewerkers) beheren.Het toevoegen van therapeuten gaat erg gemakkelijk:Klik in het menu op 'instellingen'Klik in het menu dat nu onder 'instellingen' uitklapt op 'therapeutgegevens'Klik op de paarse…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.