Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het kan zijn dat je tijdens het werken in MyAdmi meldingen krijgt dat menu.mba, afspraken.mba en briefpapier.mba niet weggeschreven kan worden. Dit heeft niets te maken met je schijfruimte, maar je mist simpelweg de map om het in weg te…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Nee, je kunt geen eigen lettertypes gebruiken.Dit komt omdat alle brieven en facturen gegenereerd worden op basis van instellingen en informatie. Deze staan in vaste sjablonen. Sjablonen kunnen niet worden aangepast. Is er tijdens het…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's.Beschadigde bestanden kun je…
Het klopt dat de kruisjes uit staan. Als je namelijk het 'hoofdscherm' afsluit, sluit je het hele programma af en dat vonden mensen lastig. Als je bijvoorbeeld een voorbeeld van een factuur bekijkt zie je aan de bovenkant een grijze balk.…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
'Ik probeer een factuur te printen, maar keer op keer komen er eerst 2 of 3 lege vellen uit de printer en dan een vel met een enkele regel. Als ik de factuur bekijk zie ik niets bijzonders.'Dit ligt waarschijnlijk aan de printerinstellingen.…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Het vergroten van het beeld kun je onder instellingen doen. Stel daar het percentage in, dan is elk beeld hetzelfde. Anders blijft hij elke keer terug springen, want onder instellingen staat namelijk 100%. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Als MyAdmi is vastgelopen dan kun je het beste het programma herstellen. In 99,99% van de gevallen is dat afdoende om vervolgens gewoon weer verder te werken. Klik hier om de uitleg te lezen voor het herstellen. Is er tijdens het gebruik van…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
MyAdmi beschikt over twee modi: de bladermodus en de lijstweergave.U wisselt tussen deze twee weergaves door middel van de knoppen boven het menu.Wanneer de linkerknop paars is, is uw weergave ingesteld op de bladermodus.Een paarse rechterknop…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.