Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
Het systeem registreert welke declaraties al geprint zijn en welke niet.Door middel van deze markeringen kunt u gemakkelijk zien welke declaraties reeds geprint (en dus verstuurd zouden moeten) zijn.Het systeem vraagt dus of u deze markering wel of…
Het ligt aan je instellingen of je btw op de factuur wilt hebben of niet. Je hebt daar twee mogelijkheden voor. De bedragen inclusief btw met daaronder de btw weergegeven of alle bedragen exclusief btw een subtotaal, btw en een totaal.Optie…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'bonsoort' waarin u al uw uitgavensoorten kunt specificeren.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in…
Een cursus houdt een bepaald type training in en in deze cursus zit telkens dezelfde lesstof. Echter, een cursus kan op meerdere data ingepland worden; meerdere cursusdagen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup…
Voor het maken van een artsenbrief heeft u een extra module nodig. Deze module is echter niet meer te bestellen.Indien u deze module hebt, doet u het volgende om uw cliënt aan of af te melden bij de huisarts of andere zorgverlener:Ga naar…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Financieel.Herinneringen versturenVul het aantal dagen in waarbinnen een declaratie betaald moet zijn. Voor de…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst status.Is de verslaglegging van behandelingen volgens een bepaald stramien, dan kan het…
Onder Instellingen en dan Praktijkgegevens kun je een nieuwe locatie toevoegen. Hier kun je bijvoorbeeld een andere voettekst invoeren. Cliënten die op de tweede locatie komen koppel je aan deze locatie. Dit kan onder het Cliëntendossier, ga…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.