Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Het factuurnummer onder instellingen wordt alleen bij de allereerste factuur gebruikt wanneer je begint met werken in MyAdmi, daarna niet meer. Wil je het factuurnummer aanpassen, dan doe je dat op de factuur zelf. Alle volgende…
Onder Instellingen en dan Praktijkgegevens kun je een nieuwe locatie toevoegen. Hier kun je bijvoorbeeld een andere voettekst invoeren. Cliënten die op de tweede locatie komen koppel je aan deze locatie. Dit kan onder het Cliëntendossier, ga…
In MyAdmi kunt u gemakkelijk meerdere therapeuten (medewerkers) beheren.Het toevoegen van therapeuten gaat erg gemakkelijk:Klik in het menu op 'instellingen'Klik in het menu dat nu onder 'instellingen' uitklapt op 'therapeutgegevens'Klik op de paarse…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
In het verleden was dit mogelijk in combinatie met Filemaker en de uitgebreide versie van MyAdmi. Deze uitgebreide versie is echter niet meer beschikbaar. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het…
Voor een overzicht van alle openstaande facturen staat er aan de linkerkant een knop Openstaande facturen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje FacturenKlik op de knop Openstaande facturen.Een overzicht…
Het is mogelijk om van één factuur termijnbetalingen te maken. Het factuurbedrag wordt gedeeld door het totaal aan termijnen en voor alle termijnen wordt een nieuwe factuur gemaakt.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Dit kan twee oorzaken hebben.Controleer of er naast de naam ook een nummer staat. Dit moet het client-id zijn. Zo nee, selecteer de cliënt opnieuw uit de lijst.Het kan zijn dat je niet hebt ingegeven of er sprake is van een links of rechts…
Wanneer je het programma afsluit wordt er gevraagd of er een back-up gemaakt moet worden. De Back-up bestanden staan in de 'mijn documenten'-map' (of de map waarin je Myadmi en de backup hebt geïnstalleerd) >> MYADM_BACKUP. Deze map moet je…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Het systeem biedt u de mogelijkheid om standaard behandelingscodes aan te maken, met hieraan gekoppeld een vaste prijs.Een behandeling (in het systeem worden deze 'diensten' genoemd) voegt u als volgt toe:Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op…
Wanneer u een arts aan uw cliënt koppelt, kunt u bijvoorbeeld makkelijker artsenbrieven opmaken. Hoe? Klik in het menu links op 'cliëntendossier' Zoek de gewenste cliënt. Dit kan op twee manieren: Door met de blauwe pijltjesknoppen…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.