Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Producten toevoegen aan een nieuwe of bestaande factuur, gaat alleen via de factuur zelf. Hierin kun je direct ook de voorraad bijwerken.Er wordt uitgegaan dat alle producten al zijn ingevoerd. Indien je hier meer over wilt weten, klik hier.Waar…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Hoe?Ga naar 'Instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Vul in het veld 'Kopje/betreft voor eerste herinnering' de titel van de herinnering in ('bijvoorbeeld 'Herinnering')Vul in het veld 'Tekst op factuur voor eerste herinnering' de volledige…
Het systeem registreert welke declaraties al geprint zijn en welke niet.Door middel van deze markeringen kunt u gemakkelijk zien welke declaraties reeds geprint (en dus verstuurd zouden moeten) zijn.Het systeem vraagt dus of u deze markering wel of…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkant Tenaamstelling staat bovenaan de rechterkolom Indien de factuur of correspondentie een andere naam moet hebben…
Je kunt dit op diverse manieren doen.1. 'Naar de ouders/verzorgers van' boven de naam plaatsen. Dit kun je in het clientendossier in het veld Aanhef declaratie aangeven.2. De naam van de ouders in plaats van de naam van het kind. De adresgegevens…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst diagnose/behandelplan.Maak je gebruik van een standaard stramien voor het diagnose & behandelplan,…
Sluit eerst MyAdmi af.Kopieer de mappen:MyAdmi 2.x (x is het versienummer) enMYADMI_BACKUPnaar je nieuwe computer toe (of eerst op een usb-stick en dan op de nieuwe computer). Deze mappen kun je vinden in de Mijn documentenmap (Windows) of…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.