Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Toen ik deze vraag ontving moest ik wel even slikken. Na het zien van een screenshot wist ik het direct. Er was per ongeluk op 'Zoeken' geklikt. Als je dan een cliënt probeert in te voeren dan slaat hij uiteraard niet op. Je kunt zien of je…
Dit kan twee oorzaken hebben.Controleer of er naast de naam ook een nummer staat. Dit moet het client-id zijn. Zo nee, selecteer de cliënt opnieuw uit de lijst.Het kan zijn dat je niet hebt ingegeven of er sprake is van een links of rechts…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Je kunt een rekening als pdf opslaan en vervolgens emailen. Je moet daarvoor een zgn pdf-spooler hebben. Dit is standaard geïnstalleerd bij apple, maar voor windows heb je een apart programmatje nodig Dit heet Cute-pdf en als je het googelt…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
Waarschijnlijk heb je de naam veranderd of andere instellingen anders gezet. Probeer de volgende opties uit.1. Financieel : Check of het bolletje staat aangeklikt bij 'Factuur niet naar cliënt maar naar...' Om dit uit te schakelen, erop klikken en…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Via het menu-item 'cursussen' kunt u cursussen toevoegen.Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Klik op de paarse knop ‘Nieuw’. Er wordt een nieuwe (lege) cursus aangemaaktVoer de gegevens van de cursus in (naam, prijs, BTW-groep, locatie,…
Dat kan. MBA MyAdmi ondersteund zo'n beetje alle formaten voor import en export. Kijk in de handleiding hoe je dat precies kunt doen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier…
Als MyAdmi is vastgelopen dan kun je het beste het programma herstellen. In 99,99% van de gevallen is dat afdoende om vervolgens gewoon weer verder te werken. Klik hier om de uitleg te lezen voor het herstellen. Is er tijdens het gebruik van…
Het is mogelijk om de standaardtekst van uw behandelplan in het systeem te zetten, zodat u dit gemakkelijk in kunt vullen.Denk bijvoorbeeld aan een soort 'checklist': - Geschatte duur van behandeling: - Evaluatie voortgang: - Methode:Dit doet u als…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Financieel.Herinneringen versturenVul het aantal dagen in waarbinnen een declaratie betaald moet zijn. Voor de…
Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.