Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Een cursus houdt een bepaald type training in en in deze cursus zit telkens dezelfde lesstof. Echter, een cursus kan op meerdere data ingepland worden; meerdere cursusdagen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Voorbeelden hiervan zijn de betalingsstatussen, uitgavensoorten, aanheffen, redenen van behandelingen, etc.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Wanneer je het programma afsluit wordt er gevraagd of er een back-up gemaakt moet worden. De Back-up bestanden staan in de 'mijn documenten'-map' (of de map waarin je Myadmi en de backup hebt geïnstalleerd) >> MYADM_BACKUP. Deze map moet je…
Het vergroten van het beeld kun je onder instellingen doen. Stel daar het percentage in, dan is elk beeld hetzelfde. Anders blijft hij elke keer terug springen, want onder instellingen staat namelijk 100%. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Het kan zijn dat je tijdens het werken in MyAdmi meldingen krijgt dat menu.mba, afspraken.mba en briefpapier.mba niet weggeschreven kan worden. Dit heeft niets te maken met je schijfruimte, maar je mist simpelweg de map om het in weg te…
Het systeem biedt u de mogelijkheid om standaard behandelingscodes aan te maken, met hieraan gekoppeld een vaste prijs.Een behandeling (in het systeem worden deze 'diensten' genoemd) voegt u als volgt toe:Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op…
Voor een overzicht van alle openstaande facturen staat er aan de linkerkant een knop Openstaande facturen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje FacturenKlik op de knop Openstaande facturen.Een overzicht…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
In uw agenda zit een zoekfunctie, zodat u snel de gewenste afspraak kunt vinden.Om een afspraak te zoeken, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Klik op de paarse knop 'Zoeken'. Er opent nu een nieuw venster waarin uw afspraken gezocht en…
Wanneer u een afspraak om wat voor reden dan ook wilt verwijderen uit de agenda, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Kies in het menu links voor de handigste weergave voor u (dag, week, maand, jaar)Blader met behulp van de pijltjestoetsen…
Het factuurnummer onder instellingen wordt alleen bij de allereerste factuur gebruikt wanneer je begint met werken in MyAdmi, daarna niet meer. Wil je het factuurnummer aanpassen, dan doe je dat op de factuur zelf. Alle volgende…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data…
Officieel mag je een nota of declaratie niet een tweede keer uitdraaien. Verder als deze over de vervaldatum is, wordt er automatisch een herinnering van gemaakt.Indien een nota nog niet over de vervaldatum heen is kun je via de knop 'i-tje…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.