Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Je kunt dit op diverse manieren doen.1. 'Naar de ouders/verzorgers van' boven de naam plaatsen. Dit kun je in het clientendossier in het veld Aanhef declaratie aangeven.2. De naam van de ouders in plaats van de naam van het kind. De adresgegevens…
Let op: Onderstaande aanwijzingen gelden alleen voor het toevoegen van standaard statussen. Bijvoorbeeld het toevoegen van een betalingsstatus 'Per acceptgiro' of verwijderen van een status.Klik hier om te lezen hoe u individuele betalingsstatussen…
Hoe kom je daar:Bij het opstarten van MBA MyAdmi kom je automatisch in Start terechtofKlik op Start in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar StartBij het opstarten van het programma kom je automatisch op dit scherm terecht.…
Bijna in alle modules kun je gegevens exporteren naar Excel. Ga hiervoor naar de module toe, in het voorbeeld gaan we relaties exporteren.Kies onder het windowmenu Bestand voor Exporteren naar excel.Geef een bestandsnaam op en selecteer bij het…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst behandelovereenkomst.Hieronder kun je de teksten invoeren die op de behandelovereenkomst moeten…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Het systeem biedt u de mogelijkheid om standaard behandelingscodes aan te maken, met hieraan gekoppeld een vaste prijs.Een behandeling (in het systeem worden deze 'diensten' genoemd) voegt u als volgt toe:Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op…
Waarschijnlijk is de backup-map bij het installeren niet in de juiste directory/map geplaatst. Dit moet namelijk dezelfde zijn als de MyAdmi map. Als er geen map aanwezig is, kan MyAdmi geen backup maken en krijg je de melding dat er geen ruimte is…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.