Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
Hoe kom je daar:Bij het opstarten van MBA MyAdmi kom je automatisch in Start terechtofKlik op Start in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar StartBij het opstarten van het programma kom je automatisch op dit scherm terecht.…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkantAanhef declaratie staat bovenaan de rechterkolomAanhef declaratie is een extra regel boven de adresgegevens. Deze kan…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'bonsoort' waarin u al uw uitgavensoorten kunt specificeren.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst diagnose/behandelplan.Maak je gebruik van een standaard stramien voor het diagnose & behandelplan,…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenJe komt automatisch bij het tabblad Algemene instellingen.Periode verjaardagBij het opstarten van MyAdmi zie je een overzicht van…
MyAdmi is zowel op de pc als op de mac te gebruiken. Het is echter niet zo dat hetzelfde programma ook op beide systemen werkt. We hebben altijd een aparte pc en een aparte mac versie gemaakt. Je gegevens kun je met een 'trucje' wel overzetten naar…
U kunt een therapeut uit uw systeem verwijderen. Dat doet u als volgt:Ga in het menu naar 'instellingen' en klik vervolgens op 'therapeutgegevens'Blader naar de gewenste therapeut. Dit kan op twee manieren:Met behulp van de blauwe pijlen rechts…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Behalve het boeken/bijhouden van uw inkomsten, kunt u in het systeem ook uw uitgaven toevoegen.Deze uitgaven staan gesorteerd op categorieën (bonsoorten). U leest hier hoe u bonsoorten toe kunt voegen.Hoe?Klik in het menu links op 'Financieel' en…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.