Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Het kan wel eens voorkomen dat een cliënt twee adressen heeft, die beide belangrijk zijn voor je dossier. Dit kan bijvoorbeeld voor kinderen het geval zijn en wanneer je één dossier gebruikt voor partnertherapie.Hoe kom je daar:Klik op…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
Per cliënt kunt u een behandelplan vaststellen en in het systeem opslaan en eventueel uitprinten.U doet dit als volgt:Ga in het menu links naar 'cliëntendossier'Zoek de juiste cliënt. Dit kan op twee manieren:Door met de blauwe pijltjesknoppen…
In uw agenda zit een zoekfunctie, zodat u snel de gewenste afspraak kunt vinden.Om een afspraak te zoeken, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Klik op de paarse knop 'Zoeken'. Er opent nu een nieuw venster waarin uw afspraken gezocht en…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Financieel.Herinneringen versturenVul het aantal dagen in waarbinnen een declaratie betaald moet zijn. Voor de…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.