Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
Dit kun je alleen op de factuur toevoegen.Ga hiervoor naar de factuur. Typ onder de laatste regel bij de omschrijving 'Herinneringskosten'.Vul de prijs en de BTW-groep in.De herinneringskosten worden nu bij de omzet meegeteld. Is er tijdens…
Het is mogelijk om de standaardtekst van uw behandelplan in het systeem te zetten, zodat u dit gemakkelijk in kunt vullen.Denk bijvoorbeeld aan een soort 'checklist': - Geschatte duur van behandeling: - Evaluatie voortgang: - Methode:Dit doet u als…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'contactsoort'.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in het menu aan de linkerkant (1)Klik vervolgens…
Een creditnota is eigenlijk gewoon een nieuwe nota.Je maakt een nieuwe factuur aan. In het tabblad zie je links bovenaan een invoerveld 'Betreft'. Zet hier creditnota in. Dit komt op de factuur te staan ipv nota/factuur/declaratie.Vermeld in de…
Indien je meerdere cliënten die aan elkaar gerelateerd zijn behandeld, dan kun je een koppeling maken tussen de dossiers. Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkant Klik op het tabblad Gekoppelde cliënten. Cliënten aan…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenJe komt automatisch bij het tabblad Algemene instellingen.Periode verjaardagBij het opstarten van MyAdmi zie je een overzicht van…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.